donderdag 20 december 2012

Dag 17: Cadeautje aan mezelf!

Oh ik weet eigenlijk helemaal niet meer zo goed of dit wel volgens de regels van het boek gaat... maar ik gaf gisteren iets aan mezelf...

Nou ja, gisteren... eigenlijk bestelde ik het al een paar dagen geleden, maar 't was gisteren net binnen gekomen. "Een groots en meeslepend leven", een ode aan de dagelijkse sleur. Op mijn lijf geschreven zeg! Wat een leuk boek!




Ik nam echt even de tijd om mijn nieuwe aanwinst door te kijken, en ontdekte mooie dingen! Ook herkenning, het blijkt dat de schrijfster ook in een VW campertje rijdt en dat ding ook te pas en te onpas gebruikt. Grappig toch?


't Is als een soort journal geschreven, dus ook écht iets voor de liefhebbers daarvan!

Wij gingen laatst gewoon met Pino naar het bos. Lieten Tukker lekker rennen, en toen we terug waren bij de bus dronken we daarin een kop warme chocomel. Tuk lag op dat moment heerlijk uit te rusten in de bench en wij genoten! Hoezo, zo'n camper is seizoensgebonden?? Ben je gek...

Maar wat ik eigenlijk ook even duidelijk wilde maken met dit stukje (eigenlijk ook nog n.a.v. een vraag in een mailtje)... Ja, ik neem best wel tijd voor mezelf. Ik vind het heerlijk zo'n uurtje... even slapen of met een leuk boek op de bank. Als ik enigszins de mogelijkheid krijg doe ik dat elke dag. Ik denk maarzo: Een sprintje kun je niet trekken zonder dat je een aanloopje maakt!!