woensdag 11 april 2012

Dag 80: Nog een tuin...

Vandaag was het dagelijkse "kastje" niet in/bij ons eigen huis. Ik ging naar mijn schoonmoeder om haar achtertuin eens onder handen te nemen. 't Is daar niet groot hoor, een uurtje of anderhalf was ik bezig. 

Mijn schoonmoeder is ziek en momenteel krijgt ze chemokuren. Gelukkig was haar tumor operabel en de kuren krijgt ze preventief. Maar feit is dat ze niet fit genoeg is om zelf de tuin bij te houden.

Ik had me dat eens aangekeken en besloot er maar eens een paar uurtjes in te steken. Snoeien, onkruid wieden, harken, vegen en het gras kortwieken. Om half elf begon ik en om twaalf uur was het al een stuk opgeknapt. Heerlijk, zo even je uit te leven in een anderman's tuin. 

Lekker een stoel in het zonnetje gezet, dus als ze wil kan ze daar zó op plaats nemen. Jammer genoeg heb ik geen foto's voor jullie, dit ook uit privacy overweging. Maar neem maar van mij aan dat het zéker de moeite waard was!

5 opmerkingen:

  1. Hey, ben ik niet de enige, die ook weleens elders "kastjes" doet. Goed gedaan. Je schoonmoeder was vast heel blij, dat je haar met de tuin hebt geholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan was je mooi op tijd klaar want een uurtje later plensde het..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Trudy,
    Jij bent echt goed bezig geweest vandaag zeg. Wat zal je schoonmoeder daar blij mee wezen. Dan hoeft ze, als het wat warmer wordt, niets meer te doen en kan ze zo gaan genieten van het buitenzijn... Heerlijk.
    Ik wens je een heel fijne woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw schoonmoeder mag zich supergelukkig prijzen met zo'n schoondochter! Laat de zon daar nu maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk voor je schoonmoeder. En wat lief van jou! Je hebt de smaak helemaal te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!