woensdag 30 november 2011

Dag 8: De kinderlektuurbak.

Vandaag nog maar eens een bak vol lektuur. Dit keer van de kinderen. Daar zitten tijdschriften van hen in. En D.S.-sen en spelletjes en oh ja bibliotheekboeken en....

Nou ja, kijk zelf maar, zo staat ie bij ons in de voorkamer:






Jaa, klopt, die puilt ook weer uit. Niet voor niets ben ik dit blog begonnen....

O.k. daar gaan we dan... een stapel Yes-sen van de meisjes... weg. Nog wat onzinreklame, erin gelegd zodat ik het even kwijt was... weg. Wat boeken die we uitgelezen hadden.... naar de boekenkast boven. Wat geleende boeken... oei!


Nog wat handwerktijdschriften die ik gisteren van mijn moeder kreeg:






Ik heb het plan om daar een give away mee te doen voor mijn andere blog. Een paar berichten geleden zat ik op de 300 berichtjes daar, vandaar... Komt er nog aan, dus als je belangstelling hebt, houd het in de gaten....


Zo... dat was me het klusje wel weer. Even nog een sopje erdoor en dan kunnen de spulletjes die over zijn er weer in. Ziet er toch wel wat beter uit?






Die dingen bovenop?






Dat zijn zelfgemaakte boekenleggers, die waren we al even kwijt....

10 opmerkingen:

  1. haha......dat laatste zinnetje!
    ik vind het geweldig om te lezen jouw blog :-)
    en de bladen die je kreeg.......ooooooo...ik zou graag een kansje wagen!
    ik ben nog heel erg aan het twijfelen of ik meedoe aan het project.....maar als ik de resultaten zie....

    groetjes,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Trudy,
    Vandaag was de start van je tweede week, knap hoor, dat je de moed niet hebt opgegeven. Ik denk eigenlijk dat, hoe langer je dit doet, hoe meer gemotiveerd je bent om alles opgeruimd te krijgen. Ik vind het geweldig om te zien en te lezen... Maaruh, liggen er nu helemaal geen tijdschriften in de tijdschriftenbak? Heb je dan iets te goed opgeruimd? En wat ga je morgen doen....?
    Eerst nog een heel fijne middag en avond,
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Mirjam... nee nu even geen tijdschiften in de bak... maar vrijdag komt de Donald Duck alweer en de meisjes kopen er ook regematig wat bij. Dus ach, komt vanzelf weer goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En oh Mirjam, morgen? Geen idee wat ik dan ga doen, maar ik kom vast nog wel iets tegen ; ))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet elke keer weer van je opruimblogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, dat gaat lekker bij jou! En consequent vol gehouden, knap hoor!

    \groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoe je over opruimen zo'n leuk blogje kan schrijven.
    Je inspireerd me wel. Helaas ben ik zelf nog niet aan het opruimen toegekomen.
    Met net een kleine die wat moeite heeft met de voedingen ben ik blij dat ik alle nieuw ingekomen (post, cadeautjes ed) kan wegwerken zonder dat er hele stapels ontstaan.
    Wie weet... volgende maand (o, nee, die begint morgen al ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo vind je nog eens weer wat terug ;) Wat goed dat je dit op deze manier doet, zelf heb ik af en toe een opruimbui en dan moeten de kastjes en laden eraan geloven...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Kostwinnaar. Goe dat je prioriteiten stelt hoor! Eerst even goed op je baby richten en de rest blijft echt wel liggen. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, die boekenleggers, dat herrinnert mij eraan dat ik ook ergens??? zo'n boekenlegger moet hebben. Maar waar??? Wie weet kom ik em ook tegen bij een opruimactie, want ik ben ook een blog begonnen. Kom je bij me kijken? http://365opruim-enschoonmaakklusjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!