donderdag 1 december 2011

Dag 9: De naaidoos.

Vandaag een niet zo groot project. Maar ach, er is nog  genoeg uit op te ruimen... De naaidoos...

Nou moet je weten, het is niet zo mijn hobby, creatief zijn met naald en draad. Misschien kan ik het wel, geen idee, want onbekend...

Enfin, de naaidoos van boven gehaald, fototoestel erbij en daar is ie weer:






Mijn dagelijkse puinhoop : ( Vooral als je 'm ook nog op de kop houdt boven de tafel is het moeilijk te overzien allemaal....






Sorteren dus.. Eerst de klosjes garen er tussen uit.. oprollen en weer netjes terug. De speldendoos was omgevallen bij m'n op-de-kop-actie, dus die moeten maar even terug, kan ik meteen de naalden er bovenop prikken. Dan de knopen in zakjes doen. Kom ik ook nog deze tegen:







Keverknoopjes, ze hebben ooit op een truitje/vestje gezeten toen de meisjes nog peuters waren, lief toch? (Daaraan kon je zien wat pappa's voorkeur was..)

Ook zaten er deze kuiken-knoopjes erin:






Lief toch... Samen met dit pakketje waar houten onderdeeltjes in zitten om mee te fröbelen:







doe ik ze bij de bladen die je gisteren zag. Daar heb ik op dit blog een give-away van gemaakt.

Maar ik dwaal af. Want waar het hier op deze blog om gaat is het resultaat. Komt ie:





Goed he?

6 opmerkingen:

  1. He Trudy,

    Je bent goed bezig zeg.
    Wat heerlijk die nette naaimand en de lectuurbak die weer staat te stralen!

    Het is toch iedere keer weer confronterend, vind je niet; zo'n stapel op je tafel. Maar vind jij nou ook dat het uiteindelijk best meevalt? Daar blijft me verbazen.

    Ik moet nog even aan de bak vandaag.

    Groetjes, Nelleke (kastje-per-dag)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke goed,moest meteen aan mijn naaidoos denken en alle klosjes garen die onderhand met elkaar verweven zijn hahahahaha,iedere keer kijk ik ernaar en gooi de doos weer gauw dicht en haal wel weer eens een nieuw klosje als ik ze nodig hebt maar,....ik zal me leven verbeteren hahahaha,je hebt me aangestoken,hoor met de opruimvirus ga ik van het weekend verder met opruimen,....fijne middag,meis,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Trudy,
    Zo heb je meteen weer even een goed beeld van wat je allemaal hebt... Ik heb zelf ook zo´n bak met van alles erin, alleen hoeft het niet meer opgeruimd... Ik gebruik er niet zo veel van, alleen heel af en toe wat, maar dat was vroeger wel anders. Wat heb ik veel kleding gemaakt voor mijn meiden...
    Toch weer een klus geklaard, toch..?
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo, wat een snoezige knoopjes. Lief die kleurtjes en wat een lekkere overzichtelijke bak heb je nu weer. Super! Kan je tenminste niet meer in de spelden grijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet je wat mij opvalt, dat ik dus zoveel dingen tegenkom en dan denk , goh dat had ik ook nog ..of aan mijn man zeg weet je wel dat je dat en dat dubbel had...dus het is ook nog eens heel kostenbesparend , winstgevend ;-) dit project!

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!