zaterdag 31 december 2011

Dag 37: Eh tsja...

En dan gebeurt het me tóch een keer. Oeps, ik kom er niet aan toe vandaag, en ik was het nog zó van plan. Nou ja...

Waardoor dat kwam? Nou, ik was vandaag druk met een kastje vol te pakken. Er bovenop dan hè... Kijk maar:








Vandaag was ik druk met m'n kniepers... En met nog wat laatste bezoekjes. En ik moest nog voorraad voor in m'n medicijnkastje halen dat ik gisteren had leeggepakt. Vandaar! Goede reden, tóch?

Maar ik ben toch nog even snel naar dit adres gegaan, want ik wil jullie allemaal een fijne jaarwisseling wensen en tot volgend jaar!!

1 opmerking:

  1. Ach Trudy, deze kniepertjes zijn op een dag als deze toch veel belangrijker. Enne een dagje overslaan kan helemaal geen kwaad. Je gaat gewoon met frisse moed op maandag 2 januari weer verder...
    Fijne avond, zoals ik je net al wenste...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!