zaterdag 24 december 2011

Dag 32: De servieskast in de voorkamer.

Nog net even op de valreep doe ik toch nog maar even deze kast ook. Ik gun mezelf dat gewoon. Als ik dan een glas of een schaal nodig heb met de kerst word ik telkens weer geconfronteerd. En in dit geval niet met de zooi van mezelf, maar met het feit dat ik de strijd ben aangegaan!

Het ''slachtoffer'' van vandaag zag er voor the battle zo uit:






En toen had ik gewonnen!! Kijk maar!



en de spullen zitten weer in een kratje dat Fleur eerst even uit gaat zoeken..


Ik ben zó blij dat ik in november meteen begonnen ben met dit project! Als ik zie hoe ik al ben opgeschoten de laatste maand dan geeft me dat alleen nog maar meer energie om door te gaan. En dat mág ook wel want er komen nog taaie projecten aan. Met name de administratiekast en de zolder. Daar verheug ik me nog niet zo erg op eerlijk gezegd... Wordt waarschijnlijk een tig-dagen project...

Maar als ik het zo bekijk denk ik dat in de lente de finish al wel in zicht is. En dan ga ik naar buiten! De tuin in stukjes doen. Maar goed, dat is van latere zorg. Eerst even lekker uitrusten met de kerst en daarna er weer volop tegenaan!! Fijne kerst allemaal!!

4 opmerkingen:

  1. Goed bedacht, zeg!. Als zo'n kast rommelig is kan er snel iets omgaan, dan is het fijn dat je elk schaaltje en glaasje wat je nodig hebt, zo kan pakken.

    De administratiekast wil ik nog hélemaal niet bekijken... ik ben nog aan het bijkomen van mijn kratje, hahaha. O, ja... de tuin... natuurlijk... die hoort er ook bij... Ik heb er wel zin in hoor, lekker naar buiten te gaan.

    Maar eerst lekker kerst met z'n allen. Een hele fijne, gezellige en vrolijke kerst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben denk ik dezelfde soort zolder...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig heb ik geen zolder... Wel een opslag waar ik iedere maand geld voor moet betalen. Wat zou het fijn zijn als ik die niet meer nodig zou hebben. Dat is mijn doel voor eind 2012.
    En de tuin... daar had ik nog niet eens aan gedacht... ik heb een hééééle grote tuin;-(((
    Fijne kerst en geniet van je opgeruimde kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En had je een opgeruimd kerstgevoel?;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!