dinsdag 27 december 2011

Dag 33: Junior´s kedingkast.

Da´s eigenlijk nog wel een beetje apparte kast voor een jongen van 15. Hij staat ook op de overloop hoor, anders was er allang een andere gekocht. ´t Is de commode die nog is gebruikt bij mijn ouders thuis voor mijn zus en mij. Mijn vader schilderde zelf de kuikentjes erop:



beetje donkere foto...sorry, ´k had toch een flits moeten gebruiken..



Maar goed, er zit nu kleding van de jongste in. En dat ziet er dan zo uit:





tsja.. zo donker, dat je de troep minder ziet : )



Misschien overbodig te vermelden, maar Jan is niet van de kleurtjes...

En toen begon het uitmesten en passen. Gelukkig was Jr. in de buurt, en het was al snel duidelijk... Zo´n beetje de helft is te klein:








Daar hebben we een adresje voor. Het staat al in m´n groene autootje en ik breng het vanavond meteen maar even langs... zij blij, maar vooral ook ik blij!

Dan zit er nog een klep bovenaan de kast. En daarachter.... oh oh... bloos....








Zonnebrandspullen, zonnebrillen en toilettassen. Uitzoeken en nu ziet het er zo uit:








Vanavond alleen nog even de meisjes uit laten zoeken welke zonnebrandcreme en aftersun nog bewaard moet blijven..




dit moet even uitgezocht worden..



 Weer een klusje geklaard!!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Trudy,
    Wat heerlijk dat je toch weer gewoon doorgaat na de kerstdagen... Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je wachtte tot na oud en nieuw.
    Je hebt me toch echt wel geïnspireerd hoor, want ik heb nu een lijst voor mezelf gemaakt, een kastje per week voor 2012. Ik heb al tot en met week 28 ingevuld... Nu nog uitvoeren natuurlijk, maar het begin is er, ik heb nagedacht over wat er nodig gedaan moet worden. Ik ga er geen blog over maken, maar toch wel beginnen aan die klussen.
    Dus dank je wel voor het zetje in de rug...
    Ik wens jullie nog heel fijne laatste dagen van dit jaar en alvast een heel gezellig uiteinde..
    lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent al weer snel in je ritme... maar wel fijn hoor, weer een kastje netjes. Ik moet nog even rechttrekken na de toch wel drukke kerst, vooral de voorbereidingen dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap dat iedere dag opruimen! Zou het je niet na kunnen doen!
    Het zet inderdaad tot acties bij anderen, ook bij mij (ga dus vooral door dat is voor mij een stok achter de deur!) maar zo'n strak schema lukt mij echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je bij mij reageerde. Wat heerlijk om zo lekker op te ruimen en ik ga je ook volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!