dinsdag 20 december 2011

Dag 28: Het onderste schap van de servieskast in de voorkamer.

En dat is ook meteen het ergste schap... Getuige deze foto:






Van alles wordt is daar in gepropt. En dan vooral kaarsenstandaartjes en decoratiespulletjes die even niet gebruikt worden... en dan ligt er ook nog de verzameling kevers en busjes van Jan. Die, die niet in het vitrinekastje passen, maar wel bewaard moeten blijven...

Dus daar houd ik me dan ook netjes aan. Er zijn nu eenmaal dingen die ècht niet weg mogen. Dat stukje ruim ik leeg, sop ik uit en wordt weer netjes ingepakt.

En voor de rest sorteer ik de boel weer. En dan gaat dit toch nog weg:






Niet een hele berg dit keer, maar je kunt er maar van af zijn.. Maakt na het soppen en terugzetten toch nog een mooi resultaat:






En dat is 28!!

7 opmerkingen:

  1. En weer lekker opgeruimd!
    Ik blijf het leuk vinden, elke dag een kastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben ik blij met jouw "voor" foto! Lijkt mijn servieskast toch niet helemaal de enige te zijn met spullen die geen servies zijn;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn, ook dit plekje weer opgeruimd en bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he als de dingen die in het zicht liggen weer netjes zijn.
    Valt toch meer op dan achter de deurtjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ kostwinnaar... hier zit wel een deurtje voor hoor. Maar die staat voor de foto even open ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar toch weer lekker gedaan. En weer wat weggegooid, wordt er gelijk ook wat minder weer ingeplopt... toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Trudy,
    Wat heerlijk opgeruimd weer. En jeetje, je bent al 4 weken bezig, elke dag weer. Wat zul jij inmiddels een heerlijk opgeruimd huis hebben. Dan weet je wel waar je het voor deed al die dagen...
    Ik wens je een heel fijne woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!