donderdag 22 december 2011

Dag 30: Het adressenboekje.

Zoals je laatst al las toen ik het posthoekje opruimde, ik had nogal wat telefoonklappers en adressenboekjes. Vandaag ging Fleur nog even de stad in en zij nam op mijn verzoek een nieuw boekje mee. Ze had het helemaal naar mijn smaak uitgezocht, nl. van Pip. Ze kocht er meteen een voor haarzelf... Kijk, hoe leuk!



Mooi hè...
aan de binnenkant v.d. kaft..
en hét logo..



En toen ik de adressen en nummers die we nog gebruiken overgenomen had van de andere 3 konden deze weg:








Best gek hoor, zulke boekjes doornemen. Er gaat 30 jaar aan je voorbij en van sommigen weet je zelfs niet meer wie het zijn : o

Maar ik ben heel blij met een nieuw boekje met alleen nummers die we gebruiken. Scheelt toch weer zoeken!

6 opmerkingen:

  1. Dat vind ik nou zulke moeilijke dingen om weg te gooien. Al die herinneringen die bovenkomen als je zo'n boekje doorbladerd... Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trudy,
    O wat een lief boekje... Ik heb een boekje boven in een laatje liggen, met een ´grijsgewolkte´ kaft. Toch een beetje saai vind ik nu... Maar er staan ook zo veel adressen in en weer doorgehaalde omdat mensen verhuizen... Toch ook een beetje een herinneringenboekje dan..
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezige kleurtjes en printjes heeft Pip. Wel lekker de boel uitgezocht en alles makkelijk te vinden. Weer een mooi klusje geklaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je brengt me op een idee ;-)
    Wat een mooi nieuw boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik neem ook eens in de zoveel tijd een nieuw boekje.
    Wel schrijf ik adressen die ik niet (meer) gebruik in een ander boekje voor ... je weet maar nooit.

    Groetjes en fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!