donderdag 15 december 2011

Dag 23: De rest van de ladenkast.

Toch nog maar even een kastje gedaan vandaag. Verder me een beetje rustig gedragen, was even nodig... Maar vanmiddag begon het toch weer te kriebelen. En dit stukje viel wel mee had ik zo gedacht, duzzz....

De onderste la van de kast wou niet zo goed meer open. Dat kwam doordat ie een "beetje" vol zat:





Maar vooral dit:





de oorzaak. Een "bosje" plastic zakjes, ooit aangeschaft voor een kerstmarkt. (Stond ik toen met kransen en sieraden.) Via de groenteboer kwam ik eraan. Ik denk dat ik ze maar weer terug geef. Want die markt is alwee 2 jaar geleden en sindsdien hebben ze me in de weg gelegen.

Even de boel geherindeeld en zo ziet het er nu uit:




Fotoalbums die mooi geordend zijn. Tussendoor nog even stiekem gekeken en genoten. Wat leuk is dat toch, die foto's van je kindjes van vroeger! Toen deze lade klaar was heb ik meteen maar even de bovenste 2 gedaan:


om je een ideetje te geven hoe de kast eruit ziet..



Daar lagen ondergoed en sokken in dus wederom geen foto's. Maar neem van me aan dat er weer genoeg weg te gooien was!!

7 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een lastige prop in de la, zeker als de la niet open gaat en de prop niet gebruikt wordt, dus kleiner wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trudy,
    En weer heb je het voor elkaar gekregen. Je houdt de vaart er flink in hoor. Geweldig. Maar wat nu als je alle kastjes en laatjes hebt gehad. Ik kan me toch niet voorstellen dat je er 365 in huis hebt... Begin je dan weer van voor af aan?
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Mirjam.... neee dan hang ik de vlag uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig!
    Kun je die zakjes niet gebruiken als pedaalemmerzakjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Bespaarmama.. ja, dat was misschien een goed idee geweest, maar ik gebruik eigenlijk geen zakken in de pedaalemmers. Maak ik gewoon schoon tussendoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat kan je toch altijd weer veel weg gooien, het valt mij op dat de opruimdames erg van de bewaar zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig hoe zo'n item (in dit geval de bos plastic zakjes) jaren ongemerkt in een la kan liggen en dan blijkt dat het prima weg kan.

    Blijft fascinerend.

    Groetjes, Nelleke (kastje-per-dag)

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!