maandag 19 december 2011

Dag 27: Het daar-leggen-we-de-post-even-neer hoekje.

Vandaag schakel ik weer even een versnelling terug. Nu komt het hoekje aan de beurt waar de post ligt die nog niet behandeld is. Nou ja, de rekeningen en andere belangrijke dingen wél hoor, maar dan blijft er toch nog wat over, kijk maar:






Bovenop ligt een bak met oude Allerhandes enz. en daaronder de post. Naast dit alles telefoonklappers.

De allerhandes enz. Gingen óf de papiercontainer in óf de lektuurmand. Alleen de laatste in de mand. Ik had me zo bedacht dat ik ook recepten op de computer kan vinden...  En dan ging ik sorteren. Alles wat weg kon weg, en verder heb ik het nog even terug gelegd. Eerst moet de aministratiekast een grondige beurt hebben, en dan ruim ik het ook op.

De klappers gingen ook nog even terug. Het is echt tijd voor een nieuwe. Er staan veel nummers uit vervlogen tijden in, en dat maakt het vinden van de goede nummers alleen maar lastig. Vergelijk het maar met een heel rommelige kast ; ))

Maar het tussenresultaat is dit:






De oude bak die je op foto 1 zag wordt even geplakt. Vind het toch nog zonde om die weg te gooien. Daar leg ik dan de post in. Is het ook nog een beetje decoratief : )

7 opmerkingen:

  1. hehe, eindelijk een projectje dat ik bij kan benen... Je ging zó snel! Ik heb vorige week een nieuwe telefoonklapper in gebruik genomen omdat die van mij kwijt was toen ik kerstkaarten wilde schrijven. Wát een werk, al die adressen opnieuw opzoeken... Zo werd ik gestraft voor mijn slordigheid.
    Ik vind jouw tussenresultaat al geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weet je wat ik zo bijzonder vind, dat we allemaal dezelfde 'struikelblokken "hebben.
    Dit project ook , ik zou het zo hier thuis kunnen hebben!
    Maar nu ziet het er weer tippie toppie uit hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja, wat zal ik ervan zeggen, zulke stapels zijn er hier in huis ook nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Trudy,
    Bij mij verdwijnt de post meteen naar boven, om te worden behandeld, en vervolgens groeit er net zo´n stapel van.... Ik moet die ook nodig eens goed doornemen, opruimen en eventueel weggooien... En snel ook.
    Mooi postbakje, dat is inderdaad zonde om weg te gooien ja.... Zeker decoratieve waarde, dus laat maar lekker terugkomen...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zó... lekker de vaart er in hoor. Ik ben een beetje allergisch voor stapels papier, ik zit wel eens te kijken naar de stapels die mijn manlief bij elkaar vergaart... en niet opbergt in ordners... Ik ben bang dat ik die ooit moet verwerken/uitzoeken... zucht... Eerst m'n kratje af zien te krijgen... èrg hè... nog steeds niet leeg... maar lukt wel hoor... ik geef het niet op...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om even naar een foto te staren met een opgeruimd posthoekje!
    Post = een issue (bij mij). Een continue stroom van dingen waar je iets mee moet. Heb je net een opgeruimd aanrecht, komt de postbode langs...

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!