woensdag 14 december 2011

Dag 22: Een la van de ladenkast in de slaapkamer.

Nog maar eventjes boven verder. Ik ben al zo'n eind beneden en nu ga ik me voorlopig even storten op de bovenverdieping. Al is het alleen maar omdat ik het ook leuk vind daar opgeruimde plekjes tegen te komen...

Op onze slaapkamer staat een ladenkast. Al 19 jaar geleden gekocht toen ik zwanger was van Fleur, onze oudste. We vonden het nl. leuk om de babykamer een beetje landelijk in te richten. In groen en oudroze. We kochten deze kast samen met een spekkastje. Die staat bij Mirte op de kamer momenteel, komt ook zeker nog aan de beurt.

In de middelste lade bewaar ik riemen. En de naaidoos. En parfumflesjes. En voorraad shampoo. En cremespoeling. En tandenbortstels. En..... tsja.. weet je wat? ik laat het je even zien!






En daar ging ik weer. 1 voor 1 de spullen eruit en meteen sorteren. En dan kon er nog best veel weg:






Wederom een prullebak vol! Blijft lastig hoor, bepalen wat er weg kan. Maar als ik bedenk dat ik de meeste dingen al in tijden niet meer gebruikte kan ik toch niet anders.... En om deze reden is het ook niet moeilijk meer:






Precies het effect dat ik voor ogen had!!

6 opmerkingen:

  1. Ziet er weet tip-top uit!
    We gebruiken hetzelde merk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, nu zie je in één oogopslag wat je voorraad is, en welke riem je kunt kiezen. Hartstikke goed. Heerlijk weer, zo´n opgeruimde plek erbij..
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk dat is nog eens een overzichtelijke la. Je kan alles in één oogopslag vinden.

    Ik merk nu met dat lastige kratje, dat ik volgens mij nog moet leren wegdoen... knopen doorhakken zeg maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de voorraad shampoo e.d. in een mandje in de linnenkast, deze zit nu vol en moet eersst weer wat leger voordat er weer wat in mag :)

    Ik koop voorlopig niet meer (tenzij het een geld-terug-actie is bijvoorbeeld) :)

    Leuk initiatief, ik ga je volgen!
    Misschien dat het voor mij inspirerend werkt. Succes in ieder geval!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie la zo. En weer een stap gezet in het ordenen van de plek waar je woont. Fijn.

    Groetjes, Nelleke (een-kastje-per-dag)

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!