woensdag 7 december 2011

Dag 15: Het pannenkastje.

Vandaag is het kastje onder het gasstel aan de beurt. Zoals ik op mijn andere blog al eens verteld had, zo'n grote keuken hebben wij niet. En al helemaal de plek waar je staat te koken is heel klein. Het was vandaag dan ook een beetje in elkaar zitten en opruimen/schoonmaken geblazen:






Maar het is weer gelukt hoor. Zo was het kastje voor het opruimen:



Zie je hoe moeilijk ik daar sta te fotograferen? (in de bolle pan..).


En zo erna:



beetje donker, maar hoe dat komt zie je op de eerste foto... (flits was ook geen succes)


Ik gooide 2 koekenpannen en een spatdeksel weg. Kan weer mooi mee met het oud ijzer....

5 opmerkingen:

  1. En het ruimt weer mooi op...
    Je bent al twee weken bezig en je weet nog niet van ophouden hè? Gelukkig niet hoor, want ik vind het veel te leuk om te lezen allemaal...
    Ik wens je een heel fijne namiddag en avond,
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ruimt zeker weer mooi op,je hebt echt de smaak van het opruimen te pakken,heerlijk,het is wel aanstekelijk,hoor,hier zijn we van het weekend ook lekker bezig geweest,...fijne avond,alvast,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Trudy,
    Eindelijk heb ik weer even tijd om de stand van zaken bij mijn fellow-opruimers te bekijken.

    Leuk he, hoe er uit elk kastje toch weer dingen weg kunnen. Fijn kastje zo!

    Groetjes, Nelleke (kastje-per-dag)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto, met die weerspiegeling in de bolle pan ;-)
    Heb gelijk ook even de rest van je huis bekeken....
    Gezellig en erg sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, die foto van je kastje nemen is inderdaad een kunst apart. Ik kon mijn kastje ook maar net nemen, maar het is wel een stukje breder, mijn toestel zat tegen het andere kastje aangeplakt om de kiek te nemen, geloof 20 keer eer ik alles er op had en scherp er op had, want ik kon het beeldscherm niet zien...

    Maar het is weer lekker opgeruimd en weer wat plek extra.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!