vrijdag 2 december 2011

Dag 10: De bewaarla.

Vorige week kwam de knutselkast in zicht, vandaag stort ik me op de la die daar bovenin zit. Bewaarla ook wel genoemd. Oh oh, dat klinkt al weer als: "gooi maar in dan zien we nog wel...." Klopt.... kijk maar:




Wat er in zit? Werkstukken van de kinderen uit het verleden, schrijfschriftjes van Junior, stickers die allang niet meer plakken enz...

Ook kwam ik van Fleur nog een paar schriften tegen uit VWO 6. Ik denk met de bedoeling dat Mirte daar dit jaar nog wat aan kan hebben, 'k vraag me alleen af of die nog weet dat ze daar liggen.. enfin, ze zijn weer boven water..

En ook nog een oude krant:






Ooit een berichtje over geschreven, hier. Ik doe 'm nog niet weg, de bedoeling is een collage ervan te maken in een lijst, leuk voor op het toilet dacht ik zo. Altijd leuk wat te lezen te hebben daar.. Ik laat hem nog wel zien als die af is.

Rest mij nog het resultaat te laten zien van mijn opruimbui van vandaag:





Lekker leeg weer toch?

P.s. Dit stapeltje moet Fleur nog even uitzoeken, is zo afgesproken. Van Mirte mocht alles weg : ))



3 opmerkingen:

  1. Hoi Trudy,
    Het allergrootste voordeel van deze opruimwoede is toch wel dat er nu veel dingen eindelijk weggegooid worden, die toch weg mochten, alleen kwam je er steeds niet toe... En zolang je er je nek niet over brak...
    Ik ken dat, wie niet eigenlijk, maar al te goed.
    Op dit moment ben ik nog even erg druk, met van alles en werk... Maar binnenkort ga ik toch ook maar eens één laatje tegelijk aanpakken. Ik zal er geen aparte blog van maken, maar jouw voorbeeld is ontzettend goed...
    Ik wens jullie daar een heel fijn sinterklaasweekend, veel plezier...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Mirjam... hee leuk zeg, dat je ook aan de slag gaat! En je hebt gelijk dat er dingen bleven liggen die al lang weg konden. Koste mij bulten energie... en nu geven de opgeruimde plekken me energie!! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verschil zeg! Heerlijk zo'n lege la.

    Bij mij zijn er ook héél wat overvolle lades... maar ik durf ze nog niet open te trekken... als dat al lukt....

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!