dinsdag 17 januari 2012

Dag 51: 2 haakjes in de badkamer..

Vandaag houd ik het even heel simpel. Moet ook wel, want er waren andere verplichtingen.... Hier komt ie:

Op onze badkamer hangen badjassen die echt niet meer van deze tijd zijn. Toen we laatst een dagje Sanadome deden, waren we al op zoek geweest naar nieuwe. Maar zoals wel vaker waren we daar een beetje laat mee.... dus dat ging niet meer lukken. Die dag hebben we ze dus nog maar gehuurd.... 7.50 p.st.... zonde van het geld toch?

Omdat het ons goed beviel, dat badderen de hele dag moesten er toch nog maar nieuwe jassen komen. En laat Jan en Fleur nu naar de Ikea moeten...

Zo zagen de haakjes er eerst uit:






De rode jas is een kindermaatje. De zalmroze is uit de middeleeuwen.... Soms hangt iets er lekker, en dan blijft dat hier in huis zo. Totdat je aan het opruimen gaat en je je bij alles afvraagt.... "Waarom???" Waarom hangt zoiets er al zo lang terwijl je er niets mee doet????

Dus nu is daar verandering in gekomen:






En we hebben meteen een andere titel erbij gekregen, Fleur gaf ons er voor op vanmiddag... (Kregen we 5 euro per stuk korting, ook niet gek!):






En dan nog even voor wie er niet genoeg van kan krijgen:



net zo grijs als de vorige!


Deze staat te wachte tot ie naar de kledingcontainer kan! Weer een stapje verder!!

8 opmerkingen:

  1. Yes, jij hebt vandaag ook iets opgeruimd wat al veel langer gedaan moet worden en waarvan je denkt, waarom heb ik het niet eerder gedaan. Zeker als je net als mijn klusje er dagelijks naar kijkt.

    Super hoor die mooie hagelwitte badjassen, prachtig! Die zitten waarschijnlijk héérlijk. Scheelt weer € 15,00 de volgende keer, kan je een gezonde Smootie en een lekkere fruitthee nemen of zo, hahaha.

    Ik heb vandaag ook de moed gevat om kleding dat al tijden in een te kleine overlopende tas op de overloop stond, inclusief magneet waardoor er van alles gezellig bij kwam staan. Ik geloof dat ik 10 minuutjes of zo bezig was. Kleding in een hele grote H&M tas gestopt... naar beneden en samen met een tas met glas in de goede bak gedaan... En het gezelschap wat bij de kleding was gaan staan op de plek waar het hoort gebracht. Het ergste is... ik keek al zeker een half jaar naar die biebelebonseberg, erg hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik heb er ook al een paar keer mee in m'n handen gestaan, maar ja ik heb er één op zolder liggen die ik nooooooit gebruik... (Waarom ligt tie daar dan eigenlijk plaats in beslag te nemen? Zelfs toen ik vorig jaar in het ziekenhuis lag had ik h'm niet bij me...)

    En ja, wij horen ook bij de family, vind het wel handig hoor, die kortingen! En je koffie of thee is dan ook nog eens gratis :-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel bewondering hoe jij het allemaal aanpakt! Lekkere badjasjes hoor. Stukken beter dan die oude.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha! Welkom in de family!
    Ik ben er ook lid van ;-)

    Mooie, neutrale badjasjes hoor!
    Kun je lekker weer gaan badderen in stijl ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt Trudy, ik lach me soms rot om je... Dit is zo leuk om te lezen en te zien. Dit soort badjas had ik ook altijd, maar toen had ik een keer een nieuwe gekregen, omdat de oude echt niet meer kon, en die is achter in de kast beland om er nooit meer uit te komen... Ik draag gewoon nooit een badjas meer...
    Maar deze nieuwe die jullie nu hebben zijn wel erg chique hoor. Ze staan nu ook heel mooi aan je badkamerdeur...
    Enne, bij die familie hoor ik ook... grote familie hè, klein wereldje... haha...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kan je nagaan wat 2 badjassen kunnen doen :D geeft gelijk een mooi luxy uitstraling

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je nu ook familie bent! Je hebt best veel voordeel met zo'n kaart. Heerlijke winkel toch die Ikea! Jammer dat hij voor mij zo'n eind rijden is.

    Leuk dat je van zoiets klein als een paar badjassen een blogje maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, wat een verhaal weer. Ik kom de laatste tijd niet meer zo aan lezen bij anderen toe. Maar wanneer ik het doe dan moet ik altijd zo lachen (en lees dingen aan mijn langs lopende man voor). Het is zo herkenbaar.

    Inderdaad, dingen kunnen zomaar jaren lang onopgemerkt blijven hangen, zoals deze badjassen. De vraag 'waarom' dringt meteen door tot de essentie!

    Heb weer genoten van je stukje.

    Groetjes, Nelleke (kastje-per-dag)

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!