donderdag 1 maart 2012

Dag 59: Een award!!

Vandaag kwam het er weer niet van. ´t Was echt mijn bedoeling hoor, weer een stukje administratie, maar ja... Morgen wordt onze middelste 18, dus je begrijpt dat er hier in huis even iets anders te doen is dan een kastje opruimen....

Schoonmaken, stofzuigen, boodschappen en nog eventjes naar de kapper tussendoor. En dan vanavond nog wat verplichtingen buitenshuis... Moet zo nog even aan het slingers ophangen. Maar dat kan pas als het feestvarken de deur uit is.

Ze besloot nog even uit te gaan vanavond. Niet dat dat de gewoonte is door de week hoor, maar ja, om twaalf uur is jarig en ze is morgen de eerste 2 uur toch vrij en pappa haalt haar redelijk op tijd op duzzz... wat gaan we daar nog tegenin brengen...

Ach, ook wel handig dat we zo even het rijk alleen hebben, hoeven we in ieder geval niet te wachten tot ze op bed ligt met versieren....

En dan open ik mijn laptop, ga even naar haar om te bewonderen wat ze vandaag allemaal weer voor elkaar kreeg en dan zag ik dit!




Ik kreeg een award! Lief hoor! Nu is de bedoeling dat ik mensen uitzoek waar ik ´m aan door kan geven. Maar da´s niet zo mijn stijl, ben ik bang. Ik kan nl. niet kiezen... Dus bedacht ik me dat ik deze doorgeef aan ál mijn lezers! Want als ik zo nu en dan bij mijn statistieken kijk geeft dat zo´n stimulans om door te gaan!!

Dankjewel allemaal voor het vele lezen en de leuke commentaren! Hopelijk zie ik jullie nog vaak terug op mijn blog, ik zal er in ieder geval weer snel voor zorgen dat er hier weer wat te lezen en kijken valt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hé leuk, een reactie! Vertel!!