maandag 26 maart 2012

Dag 76: Mini karweitje, maxi plezier!

Gisteren sloeg ik even een dagje over. Geen tijd, maar eergisteren was er zoveel gedaan dat ik me dat ook wel kon veroorloven. Maar vandaag dan toch nog maar even weer een karweitje...

Stel je voor: Je komt op de markt en ziet daar leuke viooltjes staan. "Och, die neem ik mee!" denk je, "leuk voor in de emmers en in de brooddoos!" Je rekent af en gaat er blij mee naar huis. Zet ze zolang even in een oud veilingkistje, met potje en al en wacht op het moment dat er tijd over is om ze te poten...

2 Maanden later.... de viooltjes staan nog steeds in het kistje. Geen tijd, dat wás dan misschien ook wel zo, maar elke dag als je er langs kwam kosten ze je een klein beetje energie. Frustratie, heet deze emotie ook wel. Herkenbaar??

Nou voor mij jammer genoeg wel. Jaren en jaren ging het hier zo. Soms was Jan zo lief ze voor me te poten, maar ja, die had er ook niet altijd tijd voor..

Hoeveel tijd? Nou, pak 'm beet.... een half uurtje denk ik. Of weet ik eigenlijk nu ook wel zeker. Want dat klusje wat ik voorheen altijd uitstelde heb ik nu net wel gedaan. Een mooi  "kastje per dag" dacht ik zo.. Om deze brooddoos en emmers en pan ging het:






Viooltjes erin en dit was het resultaat:







Als je daar nog geen energie van krijgt... had ik toch járen eerder moeten doen!!

2 opmerkingen:

Hé leuk, een reactie! Vertel!!