maandag 5 maart 2012

Dag 60: Verder met de administratie.

Vandaag ga ik maar weer eens verder met het uitzoeken van de papieren. Nu zijn de papieren van de dochters aan de beurt. Een minder grote stapel dan die van Jan, maar nog aanzienlijk:




Eens flink de bezem erdoor is zo de remedie. Er zitten de meest onnozele dingen tussen, zoals rekeningen van schoolboeken van de brugklas, uitnodigingen voor ouderavonden enz. Wat bezielde ons?? Nou ja, even flink de tanden op elkaar en dan krijg je deze mappen na het uitzoeken:




Van Mirte, zij had er nog geen één van zichzelf..

Van Fleur, die was inmiddels ook zelf al zo slim geweest om er ééntje aan te schaffen. Want natuurlijk krijg je te maken met een papierwinkel als je gaat studeren en op kamers wonen.. En wat ga je dan anders aanschaffen dan een map van Jip en Janneke?!




So... Weer een klusje geklaard. En ik vond het nog leuk ook. Want als je zo door al die jaren heen spit kom je verschillende leuke dingen tegen. Zoals groeiboekjes, schoolrapporten en dat soort dingen. Ik had dit jaren eerder.... ja... dat weten jullie nu inmiddels wel!!

2 opmerkingen:

  1. Wel een heel goed ding hoor, zo'n map per kind. Ik ben nog ernstig bezig met alle kindertekeningen en -knutsels, maar heb natuurlijk ook een hele papierwinkel ernaast. Ga ik binnenkort ook eens serieus aanpakken (misschien ook wel met een Jip en Janneke ordner ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ik heb van elk kind een grote bak vol met van alles en nog wat... heb ik inmiddels gesignaleerd achter de schotten... Ik wil de deksel nog niet oplichten... Maar ik hoop wel dat als ik een groot portie lef gevonden heb net zo'n keurig mapje overhouden als jij :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!