donderdag 8 maart 2012

Dag 62: Nog een keer : (

O.K. Daar gingen we weer vanochtend. Ik heb helaas vandaag erge hoofdpijn maar ik weet uit ervaring dat het dan voor mij beter is tóch rustig aan dingetjes te doen. In huis welteverstaan... En Jan had vanochtend ook nog een uurtje over dus werd de administratiekoffer er weer bij gepakt:




Zo zag ie eruit. Al een stukje leger. 't Was wel handig dat Jan er ook bij was, hij zocht de gebruiksaanwijzingen en garantiebewijzen even uit. Ik ging nog even wat papieren langs en voor ik het wist bleef dit nog over:




Papieren van telefoons enz. Dat is ook Jan's afdeling hier in huis. 'k Heb geen idee wat voor mobieltjes bij welk kind horen en al helemaal niet welk abonnement. Ik weet wel wat ze kosten, da's dan weer handig...

En de papieren van de hypotheek bleven nog over. Maar da's zo'n gezoek, nu even geen goed idee met zo'n wattenbol als hoofd. En gelukkig, morgen is er weer een dag. En wat in het vat zit....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hé leuk, een reactie! Vertel!!