vrijdag 14 december 2012

Dag 11.

Gisteren was het dag 11. Ik dacht iemand een plezier te kunnen doen met een geefactie, maar die persoon zei eventjes af. Was niet goed te pas en dus hebben we de afspraak even op de lange baan gezet.

Dus gaf ik mezelf maar een ochtendje fröbelen. Heel leuk, hier zie je het resultaat.

Verder klungelde ik een beetje aan. Was doen, koken, je kent dat misschien wel. Hele dag druk en niets gedaan voor je gevoel.

Aan het eind van de dag ging ik kettingen wegbrengen naar mijn nicht. Ik kreeg een ketting van haar in handen die van haar schoonmoeder was geweest. 4 Strengen dik. Veel te pompeus voor haar. Dus ik haalde 'm uit elkaar en maakte er 2 van. Zoals afgesproken.

En toen had ik nog best wat kralen over. Daar maakte ik, samen met nog wat kraaltjes die ik nog had liggen er nog maar één van. Als cadeautje. Ze vond het heel leuk! Zij tevreden en ik ook! Mooi toch?