vrijdag 28 december 2012

Dag 25: Puinruimen.

Er was een tijd dat ik dacht: "Ik doe het niet meer!" Laat Mirte haar eigen kamer maar netjes houden.

Maar ja, ze is ook best druk. Aan de studie voor een tentamen net na de vakantie en tussendoor moet ze nog werken in de supermarkt. En dan heeft ze óók nog een kamer in te richten voor eind januari. Probeer zo maar eens alles tegelijk te doen.

Gisterenmorgen ging ze met Jan in Pino op meubeljacht. Ze vertrokken een uur of 11 en aan het eind van de dag kwamen ze bepakt en bezakt weer terug. Gelukkig heel goed geslaagd! Nu moest er alleen nog eventjes een plekje gezocht worden voor al die spullen...

En dat zag ik 's morgens al aankomen. Eén grote bende op haar kamer en daar overheen de nieuwe spulletjes. Zo houd je overzicht... of niet.

Dus ging ik aan de slag. Koffer even opnieuw inpakken (Ja alles blijft gewoon "in" dat ding zitten als ze thuis is...) en even plek maken voor de nieuwe aanwinsten. Goed gevoel gaf dat.

En zij was er toch ook wel blij mee. Zo blijft het leuk! En is, terwijl zij vandaag weer achter de kassa zit, haar kamer toch het aanzien waard!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Trudy,
    Wat heerlijk dat Mirte zo goed geslaagd is voor haar nieuwe kamer en wat lief dat jij haar kamer thuis even doornam, zodat ze haar aanwinsten gelijk kwijt kon...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onbegonnen werk soms, vooral bij de jongste die altijd blij is dat ik het doe omdat hij al snel het overzicht kwijt is en het dan een nog grotere puinhoop wordt. Mirte zal vast heel blij geweest zijn met jouw opruimhulp!

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Vertel!!