woensdag 26 december 2012

Dag 23: Eh...

O jee, denk ik toch maarzo niet aan het geven gisteren... en dan is het nog wel eerste kerstdag!

Nou ja, ik ging wél op tijd mijn bed uit en maakte een ontbijtbuffet klaar. Toen ik bijna klaar was kwam Jan uit z'n bed, met de vraag of hij misschien nog iets kon doen. Nee, het was klaar.

We hadden het gezellig. Cadeautjes uitpakken en lekker eten, zoals je vaker met kerst doet. Daarna ging Jan naar z'n werk en bleef ik met de kids thuis.

We deden allemaal lekker ons eigen ding en dat was prima. 's Avonds gingen we steengrillen. Na de afwas settelde ik me met een boek op de bank. Eigenlijk wilde ik vanaf half negen een programma zien, maar de meisjes waren grace anatomy aan het kijken op de laptop. Een gemiste aflevering, vandaar. Best lastig te verstaan met extra geluid. Dus ging de t.v. pas om zo ongeveer tien voor negen aan... is dat ook geven?

Ik heb steeds meer dagen waarop ik twijfel. Of ik het hele project wel groots genoeg aanpak. Maat dat groots is helemaal niet zo mijn ding, ben ik bang. Ik ben meer van de kleine gebaren, 'k ben er eigenlijk ook van overtuigd dat daar veel meer waarde in zit. Dus ik blijf gewoon maar bij mezelf, en doe dit project op mijn manier, denk ik...